Dags att skriva lite

var ju ett tag sen jag skrev nått här inne
Det har hänt ganska mycket sen sist jag skrev
jag har gått och blivit kär
han är ju helt underbara
han är gullig,snäll,omtänksam,självständig,pedant
han jobbar även som drifttekniker
han fyller 35 år idag.(GRATTIS)Min älskling
jag ska upp till honom på fredag och åker hem på söndag
han till o med betalade min resa fram o tillbaka.
Han är så annorlunda än vad jag haft tidigare i mina förhållanden
Jag ser verkligen fram emot att få komma till stockholm
så att man kan komma iväg ett tag o bara koppla av det var ju ett tag sen man gjorde detta
kanske bli bortskämmd
han ska laga mat o sen ska vi dricka lite vin o ha det lugnt o skönt
titta på film o snacka.
på lördagen ska vi ta oss en sväng ner till den stora staden
gå o fönster shoppa


Kommentarer
Postat av: simone

kul du hittat nån hoppas det funkar.men hallå du blir ju så fnissig av vin hehe

2009-09-22 @ 23:48:48
URL: http://kennethsfru.blogg.se/
Postat av: weepee

jo jag tror faktiskt att det kommer att funka denna gången som jag trott,han är ju helt underbar,har aldrig haft denna känslan innan.jo jag vet att jag blir fnissig av vin men jag ska nog kunna behärska mig tror jag...bara 2 dagar kvar tills vi träffas...

2009-09-23 @ 08:40:12
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0