fredag

nu är jag på väg til stockholm
jag är är framme om ca 2 timmar
konstit nog är jag ju inte nervös ännu
men det komer säkert då jag vet att han är på
väg för att komma o hämta mig
det är väl då det hela kommer att komma ut
men bara jag får se honom så tror jag att det kommer att släppa
snabbt
så vi ska till bolaget han ska köpa vin till maten ikväll
det ska bli spännade vad det kommer att bli för gott
han sa att det skulle bli kotlett med pommes det var faktiskt gott och så blev det några glas rödvin jp chanet och castillo sen stt vi och kollade på idol med tända ljus och drack vin,sen efter idol kollade vi på en skräck film och sen efter den kollade vi på livvakterna sen var klockan halv 2 och då var det nog dags att krypa till kojs..sov som en stock och vaknade klockan 09 idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0