Hej

Idag har http://kennethsfru.blogg.se (SIMONE) hjälpt mig att skaffa denna nya blogg
 Får se hur fort man lär sig detta då....men det kan ju inte vara svårare än att ha bilddagboken.
jag får försöka att skriva i denna nu varje dag.
finns ju säkert folk som är intresserade av att läsa vad som händer i mitt tråkiga liv


Idag har det ju inte hänt så väldigt mycket jag gick upp klockan 06.55 för att göra mig iordning ta på mig sminka mig o gå ner till bussen skulle till jobbet
jag kom dit vid ca 07.55 tog en kopp café latté i maskinen
satte mig o läste lite i mitt manus
tänkte väl att det kommer väl säkert någon snart
men jag satt där o väntade tills klockan var ca 8.55 då kom cheferna
så frågade jag vart dom andra har tagit vägen o dom sa att dom inte kommer in idag för att
den ena var hemma med sin sjuke son o den andra var hemma p.g.a att hennes hund blev påkörd
o dom sa att jag lika gärna kunde gå hem ingen att lyssna på ändå...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0