onsdag/KIM

Idag fick jag ett sms av kim där det stod hur e läget kram Kim
så jag tänkte att jag får väl skicka tillbaka till honom o fråga detsamma
men sen hörde jag ju inget mera
sen vid 21 ringde min telefon o då var det Kim
han frågade vad jag gjorde jag sa att jag inte göra så mycket
han frågade om vi kunde träffas någonstans och bara prata,jag sa att jag kan komma ner till stan om han ville,jag fick så ont i min mage
han sa att han skulle förklara allt för mig varför han inte hört av sig eller varför han inte svarat på mina sms.
jag kom ner till stan o då satt han ganska berusad vid torg kiosken
på södra torget.
han såg ut att inte vara i bästa shape o inte heller må riktigt bra
vi satt där o pratade ett tag o han sa att han hade bråkat rejält med sitt ex om hans o hennes hundar hon låter ju inte honom få träffa dom
och så hade han bråkat med sin mamma med.det var då han fick ett återfall igen..det var ju därför han inte hörde av sig till någon eller nått
men jag sa till honom att han sårade mig väldigt mycket med att bara skita i mig överhuvudtaget
jag hade blivit väldigt kär i honom o jag trodde ju faktiskt att han var det i mig med....
men som jag sa till honom att han skickade ju ett sms till mig att jag skulle gå vidare och att han inte kunde ha någon tjej just nu...men jag skickade då o frågade vrf inte då men det var då det  hela började att han inte hörde av sig på något sätt
så jag tror att han skämdes o ville gott göra mig..
han frågde om han fick följa med mig hem o jag sa att det går tyvärr inte
för jag har gått vidare i mitt liv som du skrev till mig
han blev nog sårad av att jag sa så som jag sa till honom att jag inte kunde ta med honom hem.
jag såg det i hans ögon att dom nästan blev tårögda.han sa att jag var den enda han kunde lite på den enda som lyssnat
och det stämmer ju för när vi träffades så var det jag som höll uppe honom
det var jag som fick han att vakna upp igen....
men jag hade sån ångest av att säga nej till honom
jag vet att han hade mått mycket bättre av att bara få vara mig nära som förra gången.
men nu har jag ju Peter i mitt liv
och det vill jag ju inte sabba för en sådan liten sak.
men han frågade mig gång på gång om han kunde få följa med mig hem o få ligga brevid mig i sängen men jag sa nej och nej det funkar inte så längre,jag vet att jag sårar dig när jag säger detta men det är sant,jag har gått vidare presic som du ville att jag skulle göra
då reste han sig o gick iväg han sa att han skulle hem till sin mamma
så jag började gå hemåt
då ringde han o frågade vart jag tog vägen
jag sa att jag gick hemåt för att du bara drog.men han sa att han bara skulle köpa cigg
men jag s adå kunde du ju ha sagt det då.kunde ju jag ha vart kvar ett tag till
men han frågade ännu en gång om han kunde komma hem till mig o fick säga att det inte gick
och att jag gått vidare i livet med en annan o det tror jag sårade honom som mest dethörde jag på hans röst.den blev svagare och svagare.
så sa han att jag skulle ha ett bra liv o att jag inte behövde skicka sms eller ta kontakt med honom igen
detta var ett fruktansvärt jobbigt beslut som jag behöft göra mot en kille i hela mitt liv.
ännu en gång han blev sårad
så när jag kom hem var jag så skakis o mådde inte så bra.
så jag satte på min msn o skrev till Peter hela historien som det var o han förstod mig helt o hållet
men han tyckte att det var bra att jag fick reda på allt och att jag kunde vara ärlig


Kommentarer
Postat av: Simone

vem vill du ge en ros då?

2009-09-24 @ 12:17:38
URL: http://kennethsfru.blogg.se/
Postat av: weepee

jag ger en ros till peter som förstod allt.

2009-09-25 @ 11:03:22
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0