Orolig

Nu börjar jag ju bli mera o mera orolig om vrf han inte hör av sig ska testa att
ringa honom idag på dolt nummer så att jag vet att han mår bra...
han har ju inte vart inne på msn nu på 2 dagar.
det kanske har hänt honom något men man tycker ju att han på något sätt kunde
säga att han är okej.jag har ju skickat flera sms till han varje dag.innan så brukade han alltid
skicka genom datorn då han ej hade pengar på sin mobil..då jag ej har comviq just nu...
fattar ju inte vad jag har gjort.
jag som tyckte att vi hade det bra eller vi började få det bra iallafall.
men så verkar det ju alltid vara
när man fattar tycke till någon så går det åt helvete
vad är det för fel på mig som skrämmer bort alla killar.
jag kanske gick för fort fram som tog hit honom och som lät honom sova över hos mig
men jag tvingade han inte det var helt o hållet han som ville detta.
han var ju så omtänksam,gullig,han höll om mig hela natten.
men jag fattar ju inget
om han nu inte vill veta av mig kan han ju åtminstånde säga detta till mig
kanske inte via telefon,men via min mejl.bara så att man vet att han är okej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0