Torsdag

Idag håller jag på att tvätta alla mina kläder så jag har något fint till helgen.inte för att jag vet vad jag ska ha på mig men det kvittar nog,jag tror att han kommer att tycka om mig ändå
men det kan ju vara roligt att vara lite fin o lite upp sminkad när man ska på sin fösta dejt änna uppe i stockholm..(vilka hetingar det kommer att finnas där)
men det är ju helt otroligt att man ska dit imorgon....
jag hoppas att vi kommer att få det helt okej med varandra,vi ska äta gott och dricka gott..
sen slipper jag ju ligga ensam i en stor säng hela helgen.man behöver ju slippa att vakna upp ensam.
jag hoppas att han kommer att gilla armbandet med...
får väl hålla bloggen uppdaterad dag för dag i helgen....det är ju alltid någon därute som är nyfiken...LER...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0