Varför

jag fattar ingenting om vad som händer just nu mellan mig o min dejt..har inte hört av honom sen lördags då han sa att han skulle med sin mamma till mölnlycke o hälsa på lite släktingar...
jag börjar bli lite orolig nu om det kanske har hänt honom något.
eller om han inte längre vill veta av mig...men jag trodde ju verkligen att vi hade något bra på gång.jag har skickat flera sms,jag har skickat flera ggr på msn men ibland står det att han är tillgänglig och ibland står det att han är upptagen o ibland att han är offline..men när han vart tillgänglig har jag skickat flera ggr till honom men inget som helst svar...fattar inte vad som hänt...vill ju bara veta om han är okej.och inte råkat ut för något.jag mår riktigt piss efter detta..nu känns det som om det lite är mitt fel att jag bara lämnade honom ensam hemma hos mig i lördags...han kanske tycker att det var dålig stil.men då kan han ju åtminstånde säga detta till mig via sms eller via msn eller via mejlen...men jag får hoppas att han snart hör av sig till mig annars kommer jag ju att bli tokig.sitter framför datan hela tiden nu...kommer att ha på den hela kvällen o hela natten om han skriver nått.kanske jag som är dum i huvudet...men jag började bli en del av honom...vi hade ju samma humor gillade ju samma saker..saknar honom så jäkla mycket....snälla hjälp mig.... 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt när den känslan infinner sej, jag vet en kille jag träffade, vi gick hela vägen, han sov här, vi hade sex och så, han träffade även några av mina vänner. Men hörde inte av sej, men fick efter långt o länga veta att han ville vi skulle glömma hela helgen..

Hoppas han hör av sej, om han hör av sej med "jag vill inte träffas mer" är det bättre än ingenting!

2009-09-14 @ 23:22:48
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: RUMPAA

hoppas han hör av sig

2009-09-15 @ 00:03:20
URL: http://kennethsfru.blogg.se/
Postat av: weepee

jo tyvärr så är det ju så men nu har jag gått vidare o glömt bort honom jag har ju peter nu ju..ha det så gott

2009-09-22 @ 18:23:21
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0