16 dec

Idag har jag och pappa vart på LP och ätit julmat
Skinka
Prinskorv
Köttbullar
Ägghalvor med kaviar på
Julskinka
Jansson Frestelse
Sill
Rödbetssallad
Vanlig sallad

Kaffe
Pepparkakor
Sockerkaka med glasyr och kokos
Julgröt
Clementiner
Choklad

Musik

Sen fick man en julklapp
och i den var det ett par herrstrumpor
och så fick man en påse godis

sen efter det gick jag till banken och tog ut ett kontoutdrag

och sen till soc för att lämna in ansökan för januari

och sen kom jag hem pissblöt om fötterna
hade mina skor på mig idag jag fick av A & F i födelsedagspresent

alltså det har ju kommit hur mycket snö som helst idag

men imorgon ska det bli kallare och det ska frysa på
blir ju liksom kul att gå ute då eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0