2 dec

Idag har jag vart med A,F vi åkte till gäddhem i dalsjöfors
Jag hittade en dvdfilm och en liten porslinsnalle till pojkensgrav

Sen åkte vi till netonnet
jag skulle fixa min telefon men jag fick pengarna tillbaka istället

sen skulle vi åka till mediamarkt
men då såg vi att biståndscenter var öppet och då gick vi in där

så jag hittade en jätte fin ljusstake och så köpte jag en fin ljuslyckta

sen skulle vi till willys och mediamarkt men det fanns ju ingen parkering någonstans så vi sket i det
så A körde hem mig och sen så åkte dom hem

sen så gick jag ner till willys och gick in på mediamarkt hittade 2 olika där en sony ericsson sån jag nyss lämnat in och en samsung touch dom kosta 699

men gick till elgiganten och kollade men dom hade inga för det priset
så gick jag in till onoff men dom hade inga heller

sen gick jag in till willys och handla och sen hem



Kommentarer
Postat av: nathalie

Det känns lite pirrigt faktiskt, förlossningen är ju nära om man säger så.. Men det kommer vara värt det och självklart längtar jag tills lilla pyret tittar ut :D

2010-12-15 @ 10:21:11
URL: http://FuuckfaceD.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0