11 Jan

Idag ska jag till cerenera och hämta mitt tillstånd för parkering
blir ju lite jobbigt varje gång som M ska komma till mig
han måste ju leta parkering hela tiden
så nu från o med idag kan han parkera precis nedanför huset eller ovanför
kostar 125 i månaden för att ha en det men det skiter jag i för det finns ju andra med
som har bil som kanske vill parkera här som kommer på besök..
så ska jag se om A hör av sig om hon vill att jag ska komma upp och hålla henne sällskap..
idag måste jag till maxi och köpa värmeljus igen...drar ju så kallt från mina fönster så man måste ju ha värmeljus tänt
så får man se vad som händer mera idag
blir väl att man kanske sitter hos A till klockan 17-18
sen hem
idag ska jag börja kolla på alla helgons blodiga natt filmerna
(Halloween)
om inte M vill komma bort för då ska vi kolla färdigt på Johan Falk
nä nu ska jag göra mig iordning för att dra iväg...
puss
puss
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0