13 jan

Idag var jag o skrev ett nytt kontrakt på ett annat rum
så nu bor jag på 1 vån istället för 3 vån
gott att slippa grannen uppe nu...
sen så har jag och pappa vart i kyrkan idag
det var väldigt gott med laxsoppa
det var ca 30 per idag
sen så åkte jag och pappa till mig han skulle hjälpa mig med min bäddsoffa
sen så åkte jag hem till A och F
satt där och fikade
sen så tog jag bussen ner till stan
för jag skulle till sturehallen o kolla på hoffasgäng det fanns inte plats i bilen
sen kom dom andra...
förlorade med 11-0
sen så åkte jag hem började packa ner lite saker
så jag har bärt ner alla mina solfjädrar,filmer,cd
mitt rumsbord
så resten får jag ta imorgon
ska ta det lungt nu o äta lite o kolla på en film...
puss
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0