hmm

idag har det inte hänt så mycket
jag åkte till A för att jag trodde att killarna hade träning
men det var ju ingen idag
så jag satt o tjöta skit med A och F
sen drack vi lite kaffé sen så skulla A och F till skene
så jag tog bussen hem
sen kom jag hem gjorde lite käk
sen så kollade jag på våra bästa år idag har jag sett 11 avsnitt
nu har jag kommit till det avsnittet där Hope ska säga farväl till Zach
innan han ska tas till Claires levertransplation
Fan vad jag har lipat idag till dessa avsnitt
är ju så sorgligt nu
men så spännande,man kan ju inte sluta kolla
men nu är klockan för mycket för att kolla nått mera avsnitt idag
får kolla imorgon igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0