Lördag

Så vad ska man hitta på idag då på sin lediga dag..
finns ju nada att göra trodde att jag kunde få en tvätttid idag men var fullt
så ska tvätta imorgon mellan 12-20 tvätta alla mina barnkläder och sitta och skriva
ner vad jag har och inte har...så att man kan börja packa skötväskan

inte kul att stå med allt dom sista veckorna
och så vet man vad man ska handla in också

finns ju en hel del saker kvar...

men jag ska ju få bidrag från soc denna månaden så att jag kommer nog
att fixa det mesta

1500:- Barnvagn
1200:- Kläder och dyl

så då kan jag ju köpa en del utan att ta från mina egna pengar...

allt kostar ju men det är ju tur att man kan hitta på secondhand och loppisar...


Kommentarer
Postat av: eedaaa

Har inte du redan barnvagn? Varför ska du ah socpengar till de då?

2011-08-25 @ 11:02:55
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: weepee

för man får pengar till det 1 månad innan BF

2011-08-25 @ 19:39:59
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0