Dejten-09-09-11-

Då skulle jag träffa min sötnos K.I.M
vi skulle träffas på Almenäs badet.
jag kom dit o han låg där på gräset o väntade på mig...
han var så söt där han låg så ensam.
vi satt där i ca 2 timmar sen gick vi hem till hans mamma
han skulle hämta sin dator.och lämna sin cykel.
vi tog bussen ner till stan,för vi skulle ta bussen hem till mitt
vi skulle kolla på film.district 9 men vi var så trötta så vi kollade bara en stund.
sen höll vi om varann o sov så gott sen skulle jag ju upp tidigt
för jag skulle ju hjälpa Agge på Skene Marten..så det var lite
lustigt att lämna honom alldeles själv där.
men han klarade sig bra..han sov till klockan 10.
sen skickade han sms till mig...och sa att han hade vaknat.men att det var tomt
i sängen när han vaknade. och att han saknade mig...jag saknade honom med...
men nu har vi ju inte träffats sen lördags...
jag saknar han mycket...

men får hålla ut...kärleken är hård...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0