Tisdag

Idag har jag vart nere i stan på albrekts guld och köpte ett jätte fint silver armband
till min älskling han fyllde 35 år igår
dom hade 30% på allt i butiken plus att jag hade en värdecheck på 24
kronor så jag köpte ett armband för 169:- men det kostade bara 101.50 sammanlagt med ett litet kort med...
jag hoppas att han kommer att bli glad för denna.jag gillade
denna väldigt mycket
snart så kommer han komma in på msn o så kommer vi att sitta där o tjata tills klockan blir 23
det är då han går och lägger sig
han ska ju upp tidigt till sitt jobb.
bra att tiden går fort så att det är en ny dag imorgon igen..
en dag närmare fredag...på lördag ska vi nog kolla på stan och sen ska vi
gå på bio...
flickan som lekte med elden..
snälla hur kan man vara så här kär i någon
detta är ju verkligen annorlunda an vad det vart med någon annan kille
jag har dejtat...
men detta är väl vad äkta kärlek kallas....det var detta jag köpte


Kommentarer
Postat av: Simone

Följ gärna min RIS eller ROS sida, skapade den idag ska se hur länge ja håller på med den



http://riceorrose.blogg.se/

2009-09-23 @ 15:09:25
URL: http://kennethsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0