4 jan

Igår var jag hos A och umgicks,vi drack kaffé och tjötade lite skit som vanligt
Sen så tog vi oss en liten promenad till P.skulle hämta min post..
A tog en cigg med P och sen satt vi där ett tag och sen så gick vi hem till A igen...
sen så satte sig A och spelade spyro...
jag satte mig på facebook på min mobil
inget kul där ändå...
sen så satte jag på lite kaffé och F kom hem
sen så tog han sig en dusch och sen så skulle vi till willys
A o F skulle köpa kattsand
jag köpte mig ett paket med värmeljus och en cola light,vingummin
sen så körde A hem mig
sen så gick jag ner i tvättstugan skulle tvätta
hade 2 maskiner
sen så satte jag mig vid datorn..
sen så började jag prata med en tjej som heter S hon träffade jag på spraydate
en trevlig,glad,uppåt tjej som bor i borås..
vi satt otjötade tills klockan var 02..sen så gick min tv sönder
bilden försvann,men det kom ju ett sprakande ljud..
så nu blir det ju inget mera tv tittande innan jag får pengar igen...
får kolla om jag kan hitta någon beg på blocket eller nån loppis...
så det är ju tur att man har sin dator...
kan ju kolla på webb tv där men inte lika kul...
snyft,snyft,sen så har jag pratat en hel del med M idag på sms nästan hela kvällen
så jag fick lite ångets av att jag inte bjöd hem honom till mig
låg vaken halva natten och bara funderade om hur det skulle funka om vi kanske nångång blev ett litet par..
så jag sov väl typ 3 timmar inatt..fick sms av M idag och han hade ju samma symtom som jag
så blir ju att tänka igenom detta ett tag men vet ju inte hur jag ska göra bara
vill ju inte förlora det goda vi har som vänner just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0