uppdatering

Har ju inte skrivit på ett bra tag nu känns det som

igår följde jag och A med A ner till kinna
vi skulle passa L för J och C skulle ju till skåne
Så vi skulle grilla
så vi åkte till willys i skene o handlade
vi köpte kyckling,karré,potatisssallad,gurka,tomater,sallad,vitlök,och lite godis
Sen så skulle vi fixa lite
och sen så kom A och T
vi grillade ihop med dom
spelade kubb o hade det trevligt drack folköl o umgicks
sen så skulle vi kolla på film
mamma mia och ps i love you
sen så började ju min A bli full på wiskey som T bjöd på
och började att tjata som fan o vara allmänt jobbig
orkar inte gå in på allt vad som hände
blir förbannad på det bara jag tänker på allt som hände.
slutade med att min A blev utkastad kl 04 på natten av A för att
bar sig åt som ett svin
somnade ju säkert inte innan kl 5 den natten
visste ju inte om han skulle komma tillbaka
eller inte igen
men det gjorde han inte men ringde mig 5 ggr på mobilen
men jag stängde av den
sen så sov jag dåligt hela natten till klockan var 11
vi kom hem runt 4
jag tog mig en dusch
satte mig vid datorn sen ringde min telefon o jag visste ej vilket
nummer det var så jag svarade
det var A
han frågade vad jag gjorde jag sa till honom skit du i det
jag sa att det är helt slut mellan oss nu o att han ska lämna mig ifred¨
och jag sa att han betedde sig som en annan idiot igår
han sårade mig så jävla mycket
han sa att han ej kommer ihåg nått
jag sa att det är ingen ursäkt
sen lade jag på
sen så knackade det på dörren runt 21 o då var det P min granne på 3 vån
och A så jag bara stängde dörren mitt framför dom
jag sa att jag vill inte snacka med A och att ska sticka
sen så öppnade jag åt P igen o A stod bort vid dörren jag sa till honom stick från detta hus
jag vill inte se dig här.stick.stick.stick
sen gick han
jag bjöd in P
han undra vad som hänt
o jag sa allt som hade hänt
o han sa att han kan förstå hur jag mår
man behandlar inte en tjej så
jag sa att jag vill och kommer inte prata med honom så länge han är full
thats it
jag var så arg så jag kokade och bara skakade i hela min kropp

Tack A för att du var där o hjälpte mig att få ut honom
vet inte vad jag hade gjort utan dig

<3<3Du är min ängel utan vingar<3<3
<3<3LOVE YOU<3<3


Kommentarer
Postat av: Agge

Älskar dig med

2010-05-07 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0