Barnmorskan

Idag var jag hos barnmorskan..
Fick lite papper som jag ska ha med mig om jag blir sjuk
eller om jag måste upp till Förlossningen..

sen så tog hon ett blodtryck det visade normalt..
sen ett stick i fingret
blodsockret och järnvärdet var okej..

sen så lyssna hon på den lille och det låg på 135 denna gången med...
och sen så kände hon om den lille fixerat sig men det hade han inte
gjort ännu men allt var toppen och han följer sin kurva precis som han ska

jag står fortfarande kvar på min vikt inte gått upp eller gått ner nått gått upp
totalt hitills 2 kg

så det är jag väldigt nöjd med och det tyckte min barnmorska med..

sen åkte jag upp till Agge,Fanny,Fredrik

sen så åkte vi till knalleland och kollade lite där och sen körde dom hem
mig

sen tog jag det bara lungt tills det var dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0