Förlossningen

Igår var jag i Fristad på en liten loppis som var det tråkigaste jag vart på i hela mitt vuxna liv..
så jag tog bussen tillbacka och hoppade av vid Frufällan..
där hittade jag 2 pyjamasar en påse med bestik..och 2 påsar med skallror..
så gav en påse till Fanny för jag hade köpt 2 likadana påsar..
sen så hittade jag en jättesöt mygg där det stod gullig på till Fanny..

och sen så åkte jag och mötte upp Agge,Fredrik,Fanny på secondhanden
i ÖB
sen så gick vi in till willys och jag köpte med mig våfflor så jag gjorde det när jag kom till dom..

sen så åt vi och sen så fick jag så himla ont i magen efter att bara ätit 2 stycken
och fick tungt med att andas

så när jag kom hem och hade varit hemma ett tag ringde jag till 1177
men dom sa att jag skulle ringa till Förlossningen så det gjorde jag
och dom sa åt mig att komma upp

så jag fick en CTG kurva när jag kom och dom tog ett blodtryck men allt var okej.
sen så fick jag ge ett kisseprov..men det var helt normalt också.

så jag fick sätta mig i allrummet och vänta på att doctorn skulle komma men hon hade
ett akutfall så bara sitta och vänta

sen kom dom och stack mig i fingret skulle kolla mitt HB men det visade normalt..

sen så kom läkaren

vi gick in på ett undersökningsrum hon kände på magen
den hade vänt sig så huvudet ligger neråt nu...
och hon tog ett ultraljud för att säkrast kolla om allt var ok

och nu kunde jag se att det var en liten kille....

så nu är det ju verkligen dags att börja kolla namn...
nu kan man ju kolla efter lite blått och sånt...

Men dom mest intressanta namnen jag har just nu är

Tyler
Jason
Zack(skulle varit Zackarias men blir för långt)




bilderna på det jag köpt kommer senare idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0