Soc

Så då fick man ta och gå till soc idag med..

för det hade blivit något krångel på våran ansökan

för förra månaden uppgav inte king till soc att han fick pengar från umeå
och bara för det så kanske inte vi kommer att få några pengar denna
månaden
och så skyller han på mig att jag råkade få 1673 från soc förra månaden när han nästan fick ut 10.000

utan att jag fick ett öre..

så imorgon ska handläggaren tala med sin högsta chef om hur han ska gå vidare
med ansökan denna månaden...

så hoppas bara på det bästa annars får man sitta här hela månaden utan ett öre
fram tills den 22 då jag får aktivitetsstödet

blir ju så kul det...

eller inte


Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Kul att du är med och tävlar! Lycka till :)

2011-08-31 @ 22:27:51
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Ida aka eedaaa

Är de inte bättre o göra rätt på ansökan så slipper ni ju problemet med att ni ska tjafsa om pengar?

Bor ni ihop ska ni väl dela på inkomsterna?

2011-09-01 @ 04:14:28
URL: http://eedaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0