Namsdag/Morsdag

Började dagen med att åka citygross och handla lite mat
sen kom jag hem
åt lite granna kolla på ett avsnitt av tru calling
sen så sms Agneta Agge Albertsson och grattade mig på min namsdag
och dom frågade mig om jag ville hänga på till Fru fällan och kolla
så jag hängde på och sen åkte vi till Maxi
dom handlade lite och så köpte dom en Prinsesstårta till Mor en rosa
sen åkte vi hem till Agge,Fredrik,Fanny,Hoffa,Valtra,Diesel

sen så kom Anna,Thorbjörn,Evelina
så då satte vi oss och fikade med en massa gott massa kakor och en jättegod tårta
sen satt vi och tjöta ett tag sen begav jag mig hemåt
sen satte jag mig och spelade bingolotto

sen så kollade jag på ett avsnitt av tru calling och råkade visst somna och vaknade
när den var slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0