1 dec...

Idag gick jag hem till agge vi satt o drack kaffe,,och löste våra sökord som vanligt...pratat med A i telefonen idag...det var ju jättelänge sen jag pratade eller träffat honom...han lät som vanligt...lika gullig,fjantig...haha... sen kom F hem och vi gick ner till maxi och dom skulle handla...sen skulle jag gå till L runt 18:00 han behövde prata ut lite...sen gick jag därifrån ca.19:30.. sen gick jag tillbaka till A och F och då var O där och F satt i hemtelefonen och tjötade med sin kusin....sen så vill han prata med A och då satt hon där med honom tills jag o O skulle gå men hon ville inte sluta..så vi gick...F skulle ju lägga sig...sen kom jag hem o kollade min farm...sen kollade jag runt lite skrev lite julkort...sen gick jag o lade mig..sen lå jag i sängen o spelade bowling tills klockan var 00:08.jag fick en bronsmedalj..jippi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0