2 dec...

gick hem till A för att sitta o hålla henne sällskap..sen satte vi oss och drack kaffé och gjorde våra sökord...sen så satt vi där och sen kom F hem så vi satt och väntade på att S,J, o lill A skulle komma men det var K som kom först...sen kom dom andra segosarna...sen skulle vi iväg till matchen...så jag A och F och lill A åkte med J...så tog S och K sin bil.... sen kom vi till sturehallen...sen så började dom att spela..mackan gjorde ett mål..resten av grabbarna sög...dom förlorade med 6-1....ovanligt.... sen åkte vi igen A och F skulle till maxi och köpa kattmat...sen körde J hem oss...sen kom vi upp..vi åt korv med bröd...och jag o A åt mackor till detta... sen sulle vi kolla på bonde söker fru...sen gick jag hem...fandet var ju7 minus ute trodde att jag skulle frysa ihjäl...men halsduken hjälpte ju lite som jag fick låna av A....gulle dig....sen kom jag hem kollade på oskyldigt dömd...fick se min snygging igen...MP.. sen satte jag mig med min farm...men det segade sig så..så jag orkade inte sitta där...sen loggade jag ut och lade mig runt 23..godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0