27 dec

Idag var M här på en kopp kaffé,och tjöta en massa sen så skulle jag ner till stan för att träffa P och M på bingon.
sen så åkte vi hem till P,så satt vi där och åt makaroner och korv,sen drack vi kaffé,sen så satt vi o tjötade sen följde dom med mig hem för M villekolla hur jag bodde..M tyckte att det var ett mysigt boende jag hade...sen så gick dom efter en halvtimme.M skulle sova hos P inatt...jag tror att det kommer att bli bra mellan dom denna gången...dom är såååå sötttta ihop...

sen så satte jag mig vid datorn o kollade runt lite,sen så satte jag på en film..och sen så somnade jag av att filmen vart slut...så trötttttt var tydligen jag.....godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0