29 dec

Idag skulle jag o A till L och hälsa på men när vi kom ut så staratde inte hennes bil...
så vi fick ju traska upp igen...
så hon ringde sin pappa och frågade om han kunde komma in o kolla på den
men han fick inte igång den heller,snyft...
så dom kom upp och drack kaffé och åt morotskaka med oss
sen så åkte dom hem
sen så satte A sig o spelade spyro
så jag satt o löste korsord ett tag
sen så gick jag ner till stan,gick in på 59:an ett tag vann 300 sen gick jag till kappahl
och jag skulle kolla om dom hade nått snyggt att köpa till nyår...
jag hittade 2 snygga tröjor i cerice...
så det blir väl att jag kommer att ha nån av dom på nyår...
gjorde ett bra köp köpte dom två för ca 180 kr..jag hade 20 procent på hela köpet...
så jag är nöjd...
sen så gick jag och kollade runt i andra affärer...
sen så tog jag bussen till willys
skulle handla lite
var sugen på clementiner...och dricka...
sen så kom jag hem...tog mig en snabb dusch
sen satte jag mig vid datorn
sen så kollade jag min sida på passagen...
jag hade fått lite svar...
av en kille jag pratat med för längesen
men bara en som vet vem det är
ni andra får hålla er tills tåls
han ska komma hit på besök och sova över...
längtar ju redan
han är ju en skitgooo
kille
söt,fina ögon,kramgoo....glasögon....mm...fick lite pirr i magen...
kanske kan bli nått....
men idag fick jag ju reda på att C ska ha med sig sin bror hit när han kommer
den 28 jan...
får se vad som kommer att hända...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0