3 dec

jag gick till A och satte mig o drack kaffe och löste korsord...sen så skulle vi gå ner till stan för A hade ett möte med E och O..sen så gick jag A,O och kollade i butiken ord och ton...dit ska vi när vi får pengar igen o köpa nått fint till pojken...Hade en massa änglar där....sen så gick vi upp mot stan för O skulle köpa snus...men dom hade inte det han ville ha...sen gick vi ner mot stora torget dom hade en massa saker där från olika länder... sen gick vi till butiken där vi skulle köpa cigg,snus...sen gick vi mot ica maxi.vi skulle köpa fikabröd till våran glögg med choklad/chilli smak...sen gick vi hem...sen var ju F hemma..sen så satt vi oss och drack glögg...fikade..jag o agge tog muffins med peparkassmak med lingon i..och O och F fick muffins med äpple,kanel... sen så satte vi oss igen med lite korsord..sen skulle A och F börja tvätta...sen så åt vi pyttipanna...sen så skulle vi sätta på filmen...FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN....denna var ju lika bra som..MÄN SOM HATAR KVINNOR.. nu kommer det en tredje..LUFTSLOTTET... sen så gick jag hem...för klockan var 21:00 F skulle lägga sig...sen kom jag hem och då fick jag sms från L han undrade om jag var hemma...ville väl säkert ha lite sällskap...men blev inget med det...han sa att vi skulle höras på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0