30 dec

Idag gick jag till A,mötte dom nere vi hennes bil.K,Y,Mini mi kom dit
dom skulle se om dom fick igång bilen.men han starta inte idag heller.
snyft.snyft
sen så gick vi upp jag hade köpt med mig en budapestrulle och 4 vaniljbullar
det var så gott
sen så åkte dom till ullared dom skulle kolla på en bil...
sen så skulle A börja tvätta kl 14,F kom hem runt 13:30
sen så efter att dom var klara med sin tvätt tog vi oss en promenad ner till maxi
jag köpte mig en liten lampa,rostbiff,potatissallad
sen så gick jag mot stan...
då började L sms med mig
sen gick jag till bolaget,köpte 2 flaskor vin..
och köpte 2 lotter vann inget på dom inte
sen så satte jag mig o tjattade med B från the tagged
en mysig,snäll,trevlig,het och så snygg kille som är 30 år från växjö
satt och tjötade tills klockan 01:55
ska tjöta med honom imorgon med när jag kommer hem från allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0