5 dec..

Idag så kom jag hem till A och F,L var där..han hade damp....vi satt med våra korsord...sen så kom K,L,S...F och L skulle gå ner för dom skulle på träningen...sen kom dom hem igen vid ca 15:00...sen kom dom alla upp dracka kaffé satt där o tjötade en massa om innebandyn....sen så skulle K,S,J hem...sen så blev det lungt och skönt sen så gick vi ner till ica maxi..skulle handla lite,sen kom vi hem A gjorde mat och sen åt vi..mums vad det var gott..tack A,F Jag ska bjuda igen när jag får pengar...sen så skulle vi vänta på L han skulle vara med o kolla på ice age 3...Han var så gullig...höll min hand...och var allmänt goo....sen så följde jag med honom hem...sen tittade vi lite på full frys....sen så satte vi på gone in 60 second...tills klockan var 22:35 sen kollade vi på hajen...eller lite halft om halft...hade ju annat för oss....sen så lade vi oss i sängen...hmmmm.... sen så somnade vi runt 00:50...sen så vaknade jag av att jag fick en puss...hhmmm så söt han är...sen så gick jag upp runt 10..gjorde mig iordning skulle hem...hans mamma och moster skulle komma kl 12:00 han skulle röja upp lite granna innan dom kom...så vi kommer väl ses snart igen...på onsdag på matchen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0