6 dec

Idag har jag inte gjort så mycket kom hem idag klockan 10:30 sov över hos L igår.sen så kom jag hem...satte mig vid datorn...sen så skulle jag till kyrkan..så jag gick ca 14:30 till bussen
sen så träffade jag L där..han skulle också hämta en matkasse...sen så gick jag hem när det slutade...sen så satte jag mig vid min dator gjorde en låt till min underbara vän A...
denna finns att se på youtube..på www.martinsfru.com eller på www.facebook.se under jeanette lindqvist...jag är faktiskt väldigt stolt över denna..men jag ville ha med en text som skulle tillhöra med.men det var för krångligt...

sen så sms A mig o sa att dom var på väg hem.jag skulle lämna matkasse och hämta min mjölk som jag glömde där igår...
sen kom jag hem runt 21.satte mig vid datorn igen...pratade med A där hon ville ha hjälp med en låt från youtube så  jag fixade den i a tube...hon skulle ha den i sin mobil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0