7 dec

Idag gick jag till A..vi satt och drack kaffé och sen satt vi en stund med våra tidningar
sen så fick A damp...A blev så rastlös..
A satte sig o målade sina naglar.sen så gjorde hon iordning sin
klädgarderob.
sen så gjorde hon nått annat i hallen vet inte vad det var hon höll på med riktigt var så inne i mitt korsord...
sen så satte hon sig o spelade need for speed ett tag sen tyckte hon det var tråkigt...
sen så kom F hem från sitt kära jobb...
sen drack vi lite kaffé...
sen så fick A damp igen så hon tog fram lite tråd och gjorde lite julpynt på fruktskålen...
snacka om rastlös...haha...
men det blev ju riktigt snyggt....
sen så skulle A och F till ica maxi..så jag följde dom för jag höll A sällskap utanför tog en cigg med henne...sen så kom F igen...dom gick hem o jag hem till mitt...för jag skulle kolla vad C hade skrivit till mig.. på facebook...men fanns ju inget kort...snyft...
men sen kom han in på face och skrev till mig där men sen försvann han bara...
nu sitter jag o väntar på att han ska komma in igen så att jag kan få reda på lite granna...det är nog bara 2 som vet vem jag pratar om...haha...
om det nu stämmer som A och W tror så är det nog mitt öde...
men men
man ska aldrig ta ut något i förskott...godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0