Julfirande hos A och F

Idag kom A och F och mini mi och hämtade mig sen åkte vi hem till A och F
sen så började A och städa och jag diskade
sen torkade F golven medans A tog sig en dusch
sen så bakade vi pepparkakor.
sen så spelade jag,a,f,mini mi buzz
sen kom Si,K,J
sen så började vi tjejer med att förbereda maten...
prinskorv,köttbullar,skinkan,sill,ägg,brunkål,potatisgratäng,bröd,mm
sen satte vi alla oss och åt och hade det väldigt trevligt..
sen så diskade jag o A upp all disk...
sen så satte vi på kaffé
sen satte vi oss och drack kaffé,åt pepparkakor,godis,risalamalta,mm
sen så satte vi oss i stora rummet A och mini mi skulle dela julklapparna...A läste och mini mi delade ut dom...
sen så öppnade alla sina julklappar...

Jag fick en dvd från A,F,J
sen fick jag en ängel som lyser i olika färger av Si
sen fick jag ett par sockar av A
sen fick jag en delfin tändare av mini mi
sen fick jag en te behållare av Si...som jag fick av alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0