Nyårsafton 2009

Nu sitter jag här o har tagit mig en god lång dusch och sen sminkat mig o gjort mig
iordning
ska dra ner till stan
ska till pappa en sväng tror jag om det inte är för kallt ute..
sen ska jag väl vänta på att A hör av sig ang kvällen...
får se vad som händer idag
hoppas att det bli en bra nyår..
och hoppas ju verkligen att 2010 blir ett kanon år..
för 2009 har bara vart eländigt..
men men det kommer ju att visa sig om det blir det eller ej...
ska försöka hitta en kärlek så att man slipper känna sig så ensam på kvällen
vill ha någon att mysa med...
man börjar ju bli till åren nu,vill ju stadga sig och sånt nu...
har ju troligtvis 2 på gång men vet inte ännu...får se vem som visar mest intresse...
Den ena är från tunisien och den andra svensk..
så få se hur det kommer att utveckla sig...
men,men nu ska jag dra ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0