Festen...

Den började ju ganska okej...jag och pappa J kom hem till J vid ungefär 17..
sen ställde jag mig för att hjälpa J med disken för J skulle städa lite granna
sen kom I runt 18:30 tror jag sen kom A,FA,S,K ca 19:30...
sen satt vi o tjötade ett tag sen spelade vi nått spel kommer inte riktigt ihåg vad det hette nu igen...
men det var ganska okej...
sen spelade vi Wii vi spelade då bowling...och sen spelade vi golf och tennis...
sen åkte I hem runt halv 12 sen spårade denna fest ut totalt...behöver ju inte nämna något om detta för det vet ju redan alla som var kvar här...sen spelade jag.A.S.K.ett annat spel...
detta var ganska okej med...J var domare...
vi satt uppe till klockan var ca 04...
sen somnade vi som stockar båda 2...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra att du inte skrev något. Ganska jobbigt att läsa inlägg där alla skriver hat/meningar riktade mot varandra :( Inte roligt att följa bloggarna då.



2009-11-16 @ 20:06:58
URL: http://bampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0