Fredag 20 nov

Nu sitter jag hos A och jag har druckit kaffé och gjort iordning min farm.. Nu har jag kommit upp i level 19...gick om M igen...haha...sen har jag suttit o kollat runt lite granna..nu sitter vi o lyssnar på lite spansk musik..Sen vid 4 ska jag A och F gå och kolla på en lgh på jössagatn 7 sen kommer S att möta mig vid busshållsplatsen där...så om jag får den så kommer jag att flytta in den siste i denna månaden..F*N vad det ska bli gott...orka gå upp tidigt varje dag...sen senare kommer S-K-J komma in till A och F får se om jag är kvar sen...Finns ju inte nått att göra hemma på en fredag..F*N vill ha pengar..Skriver mera senare..Berättar sen hur lägenheten var....ha det så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0