fredag/bakdagen

Idag fick vi ju äntligen baka vi gjorde negerbollar med kokos,strössel,pärlsocker...mmmmmmm sen gjorde vi syltkakor...mmmm sen gjorde vi kokoskakor..mmmmmmmmmmm sen skulle vi åka o köpa kattsand på willys det skulle vi ju inte ha gjort för när vi var på väg därifrån så pajade så jag o F fick pytta bilen mitt i ett stan vid ett rödljus...jag har aldrig skämmts så mycket i hela mitt liv... men vi fick ju undan den från vägen iallafall.kom ner till allegatan där fick vi stå o vänta på K att han skulle komma o hjälpa oss...det var hans fel......den tredje....fifan....sen kom vi ju hem till A o F efter en timme eller nått...vi försökte sälja lite delar till folk men ingen somville köpa nått...A köpte deras antenn för 50 öre..haha.. sen gick vi in o åt pizza hemalagad...sen kom S o K för dom skulle till dalsjöfors men vi fikade först..mmmm så gott det var...fan vad vi är bra på att baka du o jag A...haha...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Inget att skämmas för tänk vad bilar man har pyttat och kul för folk att dom får något att titta på efter som dom alldrig har sett någon som pyttar en bil

2009-11-08 @ 18:31:39
Postat av: weepee

Men jag har ju aldrig skämmts så mycket någon gång o F han bara flabbade hela tiden o det gjorde ju inte saken bättre..haha

2009-11-08 @ 23:18:45
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0