Fredagen den 13 nov

Idag har jag vart hos S vart där och tagit en fika,tjötat lite skit...sen kom K hem sen åkte vi till A och F drack kaffé och sen gick jag hem ca 19:30 för att jag skulle hinna hem till idol..kom precis hem när det började...sen satte jag mig på msn..en stund..pratat lite med P och med M och med N men inte så mycket...kollat runt lite på nätet..kollade alla mina medelande på tagged...F*N där är man ju poppis...men mest invandrare där inget roligt alls...nu kollar jag på broarna i madison country tills idol kommer igen..sen blir det sova...

Kommentarer
Postat av: en som bara undrar...

vad är det för fel på invandrare??

2009-11-13 @ 23:01:12
Postat av: weepee

jag har inget emot invandrare...jag har barn ihop med en så men det har varit lite mycket bara...

2009-11-15 @ 14:16:48
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0