Fredagen den 20 nov

jag åkte för att träffa S som skulle visa lgh vid göta.men han dök aldrig upp stod där tills klockan var 17:20 se smsade jag med A och frågad om dom skulle komma o möta mig hon sa att hon och F skulle in till stan dom skulle ta ut pengar..så jag skulle gå till ica maxi.sen när jag nästan var där så kom dom så jag följde med in till stan sen gick vi in till ica maxi...sen gick vi hem igen till A och F för J.S.K skulle komma n för vi skulle kolla på idol ihop...sen fick jag ett samtal från P att pappa hade ramlat eller blivit till 99% puttad ner för ett par stentrappor hos P så dom skulle ta en ambulans till akuten..för han skulle sy...P ficjk 7 fina styga i sidan på huvudet...snyggt...sen gick vi alla hem klockan 22:00 då var det nyheter och såt så att alla ska hinna hem innan idol..jag kom hem ca 22:20 sen började det igen 22:25.. Men så blev ju det reza och erik som skull sjunga om igen...och reza åkte ut..fattar inte hur folket i sverige röstar...så nu finns det ju ingen bra att rösta på...Snyft...alla bra åker ju ut först...detta var denna dag...godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0