Fredagen den 27 nov

Idag gick jag till A för att dricka kaffé och bara umgås...sen skulle vi egentligen tat bussen in till knalleland för att vi skulle kolla på en del julklappar...men vi väntade på sega F att han skulle komma hem...sen ringd A till sin pappa o frågade om han kunde komma in o köra oss till knalleland,och han sa att det kan jag väl göra..så han kom o vi åkte först till rusta..där köpte jag S:s julklapp...och så köpte jag 2 adventsljustakar i rött... sen gick vi in på secondhand,sen in på öb.. sen åkte vi över till andra sidan så vi gick in på lagerhouse..A hittade sitt nya paraply...ett rött med vitt ludd runt om...sååå söööötttt... sen gick vi ner till ekohallen..där köpte jag mig en julstjärna på fot i rött.. sen köpte jag J:s julklapp...S hjälpte mig lite på traven...sen köpte jag K:s julklapp...sen åkte A,F,K,Y så jag gick in på skopunkten hittade ett par fina skor...sen gick jag till kappahl och köpte ett par byxor... sen så åkte jag hem för att jag skulle duscha innan jag skulle iväg...jag tog bussen upp till trandared ca 18:40 så stod jag där nere ett tag sen gick jag upp.. var ganska mycket folk där..petri önskade alla välkommna och sen skulle J och J sjunga... sen så kom pastor L och skulle prata lite sen kom det en pastor från israel som var på besök nu för andra gången,han var där för ca 3 år sen... detta var väldigt intressant.han vittande om saker han vart med om i sitt liv o.s.v så detta höll på till ca 23:00 sen satt jag där och pratade lite med H och M sen fick jag en påse med en massa bröd..detta skulle jag ge till J för han äter ju mackor på sitt jobb...sen tog jag bussen hem o gick o lade mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0