Lördagden den 21 nov

Idag fick jag ett sms av Lill A hon frågade om jag var vaken då var klockan 08:30 och jag sa tt det är jag nu..hon undrade om ja kunde komma ner till stan...vi kulle fika...vi gick till orion tog oss varsin ostpinne och varm choklad med grädde mmm så gott det var tack lill A..sen skulle vi kolla i lite affärer..sen skulle vi gå till ica mai för att kolla lite där...sen skickade jag ett sms till L och frågade vad han gjorde...han skrev att han låg i sängen..han sa att jag skulle komma och ****** med honom för att han var *** och jag sa att det är lite svårt föratt jag är med lill A i stan..han frågade om vi kune gå med han nere i stan innan träningen..jag sa att det kan vi väl göra..vi gick me L till bolaget han skulle köpa 6 öl för han skulle städa sen efter träningarna...sen gikvi till ica city han skulle köpa dricka till träningen..jag köpte mig en dricka med...citronvatten..sen gick vi till tant grön och satte oss där ett tag för L va hungrig..han köpte en cola till mig o lill A sen satt vi där och tjötade...sen skulle vi dra till träningen...sen kom A.F.S.K.J.O.mm vi satt på träningen i ca 2 timm...sen skulle jag o lill A.L ta bussen till kristineberg...för vi skulle hem till A och F..S.K.J var där en stund och sen skulle vi gå ner till ica maxi A och F skulle handla mat.så L följde med ner med...sen skulle vi hem till A och F igen dom skule laga mat.potatisgratäng med kött...frågade om jag ville äta med..och jag sa jag tack..sen så åt vi o kollade på tv ett tag sen gick jag hem...satte mig vid datorn..fixade lite på min farm...och sen kom pappa hem ca halv 12...sen lade jag mig...detta vr min dag...godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0