Lördagen den 28 nov

Idag har jag julpyntat satt upp gardiner köket och i vardagsrummet satt upp mina adventljusstakar i vardagsrummet..och min ljusstjärna på fot i köket...så det blev ju så fint...sen skulle jag till A för dom skulle inte med på träningen idag..Så när jag kom dit så satt A,S, och lill A där A och S satt med sina sökordstidningar..och jag och lill A hade ju inte med våra så vi fick sitta där o glo...en sa vi att vi skulle ner till ica maxi för A ville köpa nya pennor,Det gjorde alla vi så nu har vi likdana pennor alla 4..jippi..så köpe vi lite fika bröd...sen så köpta jag och lill A en ny sökordstidning..för vi ville också sitta med detta...sen kom vi hem o satte på kaffét och satt och fikade..sen kom grabbarna K,J,F... J hade skadat sig idag...stackaren... sen så åkte S,K,J hem... sen så gick F er till ica o handlade vi skulle äta tacos...tack A,F för att jag fick äta detta med er..puss... sens kom L över vi skulle kolla på tomten är far till alla barn...den är ju så bra...L bjöd mig på en öl...han att och tog lite på mig och tog min hand...han ar lite ***..öööhhh ja...han skrev på min mobil o frågade om jag ville följa med honom hem sen men jag skrev att jag kanske kan det och jag frågade han vrf han ville detta han sa att han ville ha sällskap... men sen när vi gick hem så frågade han igen och jag sa nej..helt otroligt... fast jag ångrar det nu i efterhand...men men.kommer flera tåg... sen gick jag hem..presic när jag kom hem så sköts det raketer som bara den ute...sen gick jag in och pappa satt vi datorn som vanligt...han sa att han hade tappat sitt simkort på bussen när han skulle betala...så han får skaffa ett helt nytt nummer nu...orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0