måndagen den 23 nov

Ännu en ny tråkig regnig dag...ska till A idag med finns ju inte så ycket att göra mera än umgås med A..finns ju inget att hitta på..men tur att vi har varann.så att ma kan sitta o tjöta skit...idag hjälpte jag A och F att sätta upp julbelysning på balkongen...F hade mens...men så fint det blev...nu lyser det verkligen upp...snart så ska man ju julpynta med..jippi...och snart ska man köpa julklappar...redan några klara till en del...vi kollade på lite tv och sen gick jag hem till mitt igen satte mig på min farm...sen lade jag mig i sängen o kollade på Johan falk den första filmen..den var så bra...nu har jag inget mera att skriva...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0