Måndagen den 30 nov

Idag gick jag hem till A för att dricka kaffé sen skulle vi iväg jag skulle till S och A skulle till K för att fixa det sista på sin lilla Stina...den nya lilla söta pärlan..så jag o S satt och gjorde våra sökord...sen kom A och lill A vi fikade och sen så satt vi där o tjatade en stund tills A var tvungen att åka hem för hennes jobbiga F höll på..så A körde hem lill A till sitt så åkte vi hemmåt,sen hämtade vi upp F ör vi skulle till pojken o lägga lite nya saker på hansminneslund.och tände ett nytt ljus sen så åkte vi till ekohallen...jag köpte dom sista juklapparna till J.och min sista till K så nu är dom helt klara...sen åkte vi till willys för A oc F skulle handla..sen så körde A hem mig...sen kom ja hem och käkade lite tunnbröd med ost...kollade på livet i fagervik..medans jag smsade med 2 personer...hhhmmmm....nu har jag suttit på min farm.och pratat med P på msn...men nu ska jag krypa ned i min säng...ska bli gott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0