Min 35 års-dag

idag gick jag upp vid 09.då jag fick ett sms av Martin som sa grattis...sen gick jag upp och satte på lite keffe och satte mig vid datorn o kollade min mejl...drack kaffe..ringde till osten vid..11.45 och kollade så att han hade kommit upp...sen tog jag på mig sminkade mig..skulle ju möta osten vid vct klockan 12.30 vi skulle ha följe upp till kyrkan.. så var han inte där då ringde jag han o frågade han vart han var...men han sa att han inte skulle med för hans assisten skulle komma..sen ringde jag till agge o frågade om hon skulle med men hon sa att F skulle komma så han kom istället...sen kom vi till kyrkan...sen kom osten cyklandes..han ångrade sig i sista minuten...sen gick vi alla in o satte oss på vara gamla vanliga platser..sen började helene och välsigna maten o sen blev det en italiensk ost soppa och smörgås... den var väldigt god men osten tjatade hela tiden som vanligt fick ju knappt någon mat ro... sen skulle vi få kaffe och bulle... sen så började helene och säga några ord och hon sa att det fanns en tjej som fyller 35 år här inne idag så vi ska sjunga för henne...så sa dom mitt namn...och alla klappade händer och så sjöng dom låten var välsignad,var välsignad på din födelsedag.hipp hipp hurra...F*N det var det var pinsammt... så fick jag en helgtårta.... den var väldigt god.... sen följde jag med F hem till A L var där för jag hade skickat till A och sagt att hon skulle bjuda dit L för att vi skulle fika...sen höll L på med mg nästan hela tiden...sen skulle jag gå hem... men istället så följde jag med L hem...han sa att vi kunde sitta o tjöta som goda kompisar...jag tänkte för mig själv..hmmm någon baktanke med detta... men bättre än att sitta hemma o glo...så vi kom hem till L och vi satt o tjötade o kollade på tven en stund...sen hände allt som jag inte trott skulle hända..resten kan ni ju lista ut själva....men ont gjorde det inte....men jag ångrar inget av det vi gjorde....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0