Onsdagen den 18 nov

Idag vaknade vi av att M fick ett sms av elinen dum idiotisk brud... som kanske inte tar någon hänsyn om folk ligger o sover...sen var det bara att stiga upp och sätta på lite kaffé... sen satte jag mig på min farm...måste ju försöka få en liten fin farm någon gång... men det kommer nog att ta lite tid... idag ska man hem...M ska köra mig hem...för han ska hämta diesel han ska bo hos M istället...Sen ska vi hämta upp A på vägen för hon ska vara med mig innan innebandy matchen 19:23 i sture hallen...för hon fick inte plats i bilen för J och K och S och A och F ska åka i samma bil till matchen för A har ingen bil ännu...så då får dom åka med dom dit...Så jag och A ska väl gå dit sen eller om vi ska ta bussen... Får jag se L idag då...Hmmm....

Kommentarer
Postat av: iidaa

han kunde väl stängt av ljudet under natten på sms-tonen?

det gör jag för o inte bli väckt..

2009-11-19 @ 18:17:17
URL: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: weepee

Han kan ju inte det för att om hans jobb försöker få i tag i honom om det blir jobb eller inte...

2009-11-19 @ 19:05:40
URL: http://weepee.blogg.se/
Postat av: Anonym

oki, menade med sms-tonen :) det vara bar en vänlig lite sak jag skrev :)

2009-11-19 @ 21:24:47
Postat av: weepee

okej det var ett av hans ex som smsade han folk kan ju inte ta hänsyn tilla tt man kanske ligger o sover vid den tiden...

2009-11-19 @ 22:29:28
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0