onsdagen den 25 nov

Idag har jag vart i kyrkan åt fisk soppa med mackor..sen var det kaffé medkladdkaka..mmm så gott...så jag fick 4 kassar idag så A och F fick 2 fulla påsar en med nästan bara skinka..och en kasse med blandat bröd.. sen kom jag em runt halv 5 pappa mötte mig nere vid bussen...hade ju lite mycket att bära...sen hörde agge av sig så jag fick gå hem till henne o lämna kassarna...sen kom ag hem satte mig vid min dator ett tag sen så gjorde jag lite på min farm...sen lade jag mig i min säng och satte på en skräck film som hette the hills run red..från 2009..denna var så bra...sen hade svårt att somna...fick sätta på min mobil och lyssna på musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0