söndag 8 nov

idag har jag vart i kyrkan fått lyssna på fin musik o vi fick jätte mycket bra saker i våra matkassar idag...togen matkasse till A o F med..ville att dom skulle få lite med...man vill ju hjälpa sina medmänniskor..dom har det ju inte så fett med pengar dom heller...så dom fick en massa gott bröd.en massa skinka och en hel korv med prickikorv..och en stor bit med julskinka....men jag är glad att jag an hjälpa dom med lite saker...sen lagade A köttfärssås med spaggetti.och då fick jag äta med A o F för att jag fixade en påse till dom idag..sen kollade vi på ensam mamma söker..det var ju hemskt,fruktansvärt...dom kan ju inte välja odentliga karlar och F tröttnade på mig o A för att vi tjatade hela tiden...haha roligt att reta F lite....sen gick jag hem för F skulle lägga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0