Söndagen den 29 nov

Så idag har jag hjälp till att torka av A:s köksluckor...för det var ju egentligns F:s syssla men han var ju sååå seg...sen gick vi ner till maxi och handlade.A ville köpa en ny julkula till sitt fönter...hon hittade en men sen ångra hon sig...sen gick vi där o kollade jag köpte en liggande ängel till POJKEN som han ska ha på sin minneslund...sen gick vi hem...då kom F på att han tyckte det skulle vara gott med potatisgratäng och kött...töööönnnt...dags at komma på detta nu..sa A...hhmmm... sen kom vi hem igen...jag fixade glöggen med vaniljsmak..och tog fram lussekatter...sen skulle F fixa justjärnan på fot..men det fick ju jag fixa...sen satte A den fönstret i vardagsrummet...det blev så fint....sen satt vi oss och skulle dricka glögg och äta lussekatter..mmmm så goootttt det var.....sen så skulle F nr till ica igen o köpa maten...så då satte vi oss med våra sökordstidningar...sen så ringe A:s pappa ch sa att hennes pärla var klar...A blev så glad..hon slängde sig på sin mobil och ringde sin mamma...hon blev ockå glad... har nog aldrig sett A så lycklig...haha... sen kom F hem och A sa F att han inte behövde ta av sig alla kläder för att dom skulle iväg snart...F frågad vrf då sa A att hennes bil var klar...sen så kom A:s pappa så jag fic vara hemma hos dom s länge så jag satte mig igen med min sökordstdning...sen så tände jag lite ljus på balkongen...det var så mysigt att sitta där o röka...sen så skulle jag ju sätta in gratänge i ugnen för att A och F var på väg hem..sen började jag med köttet...så dom fick maten serverad när dom kom hem....sen åt vi och sen gick skulle vi ner till bilen...sen gick jag hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0