tisdagen 10 nov

idag skule jag ta mig en promenad till ica kvantum vid knalleland för jag skulle hämta ut min gåvo tårta..och det regnade blandat med snö pch det blåste kallt...men när jag väl kom dit och skulle visa fram den så gällde den inte på ica kvantum..fast att det stod så på lappen jag hade fått...det stod att det gällde på ica kvantum och på mm i skene men jag sa till dom att mm i skene inte är ica kvanyum men dom sa att det var det...så det var ju bara att gå hem igen utan någon tårta...F*N vad jag frös och var blöt om mina fötter...tog mig en varm dusch när jag kom hem...sen satte jag på decoys 1 och 2 en skräck film jag hade som jag inte hade sett...sen kollade jag på andra avenyn...klockan 21-21.40 sen satt jag vid datorn lite granna sen kröp jag ner i min säng....

Kommentarer
Postat av: iidaa

Jo, MM är en kvantum butik :) men tyvärr gäller dom bara på just de stället dom är utskrivna till :)

fick du någon tårta nångång? =)

2009-11-12 @ 17:05:35
URL: http://iidaallansson.wordpress.com
Postat av: weepee

okej men då skulle et stå enbart mm och inte ica kvantum för då tror man ju att det gäller i borås kvantum med eftersom jag fick den till adresen i borås...hmm lite konstigt tycker jag men men .jag fick iallafall min tårta igår den 12 nov...den var så gooodddd.....

2009-11-13 @ 10:24:53
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0