Tisdagen den 24 nov

Nu siter jag hos A och dricker kaffé och sitter vid min dator...A sa att jag skulle ta den med mig..vi ska kolla på lite saker på nätet..ska kolla efter en vattenpump till hennes nya bil...idag visade A sin nya tatuering som hon ska göra på armen...jag har lovat henne att hon ska få den i för tidig julklapp..ingen annan som ville vara snäll och ge den till henne om den inte skulle kosta mera än 300..fifan...men det är ju juan hon ska göra det hos så den kommer ju säkert inte kosta mera än detta...så vi ska dit någon dag i nästa vecka o göra våra tatueringar,fan vad man längtar nu....ska göra JEANETTE på mitt ena ben denna har S gjort till mig och så ska jag göra en skorpion på min ena axel...den har A gjort till mig...fan vad snygga dom kommer att bli...jippi...sen när jag har gjort dessa ska jag bara fylla i mina gamla tatueringar....fifan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0