Torsdag den 12 nov

Idag åkte jag ner till skene för jag skulle hämta ut min gåvo tårta.en dag försent men bättre än ingen dag alls... sen gick jag hem till I S B J..och sen efter ett tag kom S med W han har ju blivit så stor och så lik sin pappa så det finns ju inte..han att i mitt knä och han skrattade han är ju redan 5 månader...han hade fått 2 tänder nu...sen blev han lite kinki..och ville ha lite mat så J fick mata han en stund...sen blev W trött..sen skulle jag I B J gå ner till vct för B skulle ta sin vaccination...B var jätte duktig...tog väl knappt en minut så kom I och B ut igen...B fick lite choklad av mig för att han var så duktig...sen gick vi hem till I syster J och då träffade jag deras vovve han var så söt...sen gick vi hem till I S B J igen..sen så pratade jag med den andra I som stod på balkongen o rökte...sen gick jag in till I igen..drack lite kaffé sen skulle jag dra till bussen..sen skulle jag hem till A och F skulle bjuda på princess tårta...såg att dom gick ut från ica maxi så jag hoppade av bussen vid trandöbron och gick hem med dom..det var jobbigt..fifan...sen kom jag hem...R hjälpte mig att hitta min nya tatuering...ska ha JEANETTE på mitt ena ben...den blev så snygg...Tack R för hjälpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0